Uwielbiamy nowe wyzwania. Potrafimy łączyć talent i pasję z ambicją ciągłego rozwoju. Jesteśmy pełni energii i skoncentrowani na realizacji spektakularnych celów. Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu wyślij swoje cv na adres biuro@pgc.net.pl
Koordynator ds. Produktu – Wyposażenie Łazienek
Miejsce pracy: Łódź
OBOWIĄZKI:
Zarządzanie kategorią produktów, rozwój marki własnej
Przygotowywanie ofert produktowych, analiz i zestawień
Stała współpraca i wsparcie dla Klientów Grupy
Współpraca z producentami (w tym zagranicznymi): analiza ofert, spotkania, negocjacje
Koordynacja procesów marketingowych (w tym ekspozycji) i administracyjnych w zakresie produktu
Udział w targach branżowych w Polsce i za granicą
Wsparcie Product Managera w bieżących zadaniach
Współpraca z działem logistyki, działem sprzedaży i działem prawnym
WYMAGANIA:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kategoria wyposażenia wnętrz, najlepiej kuchni lub łazienki)
Doświadczenie w zakresie marketingu produktowego
Biegła znajomość programu Excel, dobra znajomość PowerPoint i Canva
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zdolności analityczne
Umiejętność zarządzania sobą w czasie i wyznaczania priorytetów
Wysokie kompetencje komunikacyjne
Umiejętność pracy w zespole
Gotowość do odbywania podróży służbowych (również zagranicznych) oraz prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Atrakcyjne wynagrodzenie
Stałe godziny pracy
Pakiet licznych benefitów
Pracę w miłej atmosferze z mnóstwem pozytywnej energii
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
obsługa mailowa i telefoniczna Partnerów handlowych
ścisła współpraca z działem logistyki i magazynu
współpraca z fabrykami i dostawcami
prace biurowe
WYMAGANIA:
wykształcenie min. średnie
dobra znajomość języka angielskiego
bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu MS Office
umiejętność pracy pod presją czasu
elastyczność wobec potrzeb klienta
asertywność, skrupulatność, samodzielność
komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
OFERUJEMY:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego oraz atrakcyjne wynagrodzenie
benefity medyczne i sportowe
stałe godziny pracy ( pon. – pt., 8.00-16.00 )
lekcje języka angielskiego
pełne wsparcie oraz szkolenia podczas wdrażania
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.